pondělí 21. května 2018

Zpráva z květnové vyjížďky

Když už mám pár fotek, napíšu i krátkou zprávu z výletu.
V Obřanech se nás sešlo celkem sedm na šesti strojích. Vlivem jednoho tandemu a dvou tříkolek vlastně v průměru každý na dvou kolech. Ifča dojela po ose nonstop z dálky, tak jsme s odjezdem ještě chvíli počkali, aby mohla trochu vydechnout. Kamil měl vlastně část plánované trasy už za sebou, protože přijel na start z Adamova.
Vyrazili jsme po stezce proti proudu Svitavy do Bílovic a provoz nebyl nijak veliký, takže jsme se většinu času drželi pohromadě.
Po krátké pauze v Bílovicích, kde si někteří koupili na cestu víc pití, jsme se pustili do dlouhého stoupání přes Kanice a Řícmanice do Babic. Tady jsem si já už musel pustit elektromotor, protože jinak by na mě museli všichni čekat tak dvě hodiny a asi bych ani neujel celý výlet. A jak jel každý svým tempem aspoň jsme se trochu roztrhali, což je na silnici plné zatáček pro projíždějící auta určitě lepší než dlouhý had jedoucí pod 10km/h.
Po překonání nejvyššího bodu trasy jsme si užili cca 11km dlouhý sjezd do Adamova.
V Adamově jsme si dle plánu dali oběd, pokecali a vydali se dál. Kamil se odpojil směrem domů, zbytek trasy už měl z rána stejně za sebou. Všichni ostatní jsme pak pohodovým tempem dojeli podél Svitavy zpátky do Obřan, kde jsme výlet definitivně ukončili a rozprchli se každý jinam. Já si dojetím zpátky k autu dokončil 41km, čím jsem zdvojnásobil svůj dosud největší denní nájezd od loňského úrazu.
Všem co přijeli se s námi projet děkujeme za účast a těšíme se na viděnou na dalším výletě. Předběžný termín je pravděpodobně 30.6. prozměnu někde na jih od Brna, ale čas i místo ještě upřesníme.
Za Brnobent
Jirka

2 komentáře: