čtvrtek 14. března 2019

Příprava na 200km A

200km A preparations

Během dokončování přípravy brevet karet a obvyklé kontroly silničních uzavírek a podobně jsme narazili na dva drobné nedostatky na trase a opravili jsme je. Šlo o cca 100-200m dlouhé úseky, které vedly divně nebo nešikovně. Pokud jste si už stáhli do GPS mapu, prosím stáhněte ji ještě jednou. 

During finising the preparations of brevet cards and the usual check for road closures and such we found two minor issues on the planned route and we fixed them. It was just about 100-200m long portions that were routed confusingly or clumsily. If you have already downloaded the map into your GPS device please download it again.

Jirka

4 komentáře:

  1. Ahoj Ukrajina přijíždí do Brna 22.03.
    byla nahrána nová karta.

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.gpsies.com/map.do;jsessionid=0113B592D672ABCA06BE9676E0F2ED1F.fe1?fileId=ywnavshrgasultwd

    Je to správná trať pro Brevet 23.03?

    OdpovědětVymazat
  3. Musím teda říct, že veškerý respekt pro vás. Já sice taky jezdím na kole. Nedávno jsem dokonce nakoupil nové sportovní potřeby. Každopádně tohle je pro mě zcela nový vesmír a já před vámi smekám klobouk až k zemi a hluboce se klaním. :) Jste pro mě všichni, kteří se takhle hecnete, obrovští borci.

    OdpovědětVymazat