pátek 13. května 2022

Nové trasy!

Do letošního kalendáře jsme přidali dvě nové jízdy, 400 a 600 km. Je to díky Tomáši Vitvarovi, který trasy připravil včetně všech potřebných podkladů pro jejich homologaci u ACP a jízdy organizuje. Start/cíl mají v Praze - Horních Počernicích. 

O homologaci tras máme u ACP požádáno a v minulosti to nikdy nebyl problém ani poměrně těsně před konáním jízdy. Čekáme emailové potvrzení od ACP každou chvíli, i kdyby orazítkované schválení (které asi stále ještě posílají) došlo poštou až později. Proto jsme jízdy už teď přidali do kalendáře, ať se všichni můžete podívat na trasy a případně si naplánovat účast. 

Za Czech Randonneurs

Jirka

3 komentáře:

  1. Tá 600ka by kludne mohla byt aj Super Randonnee, kedze to ma 10k elevation gain...

    OdpovědětVymazat
  2. Pánové (a nejspíše i dámy), máte můj obdiv! Pročítám ten blog a fakt si říkám, že jste všichni naprostí borci. Já jsem si koupil nové kolo, ale jsem rád, že udělám padesát kilometrů a to ještě v optimálním terénu. Najet šest set kilometrů v několika dnech je pro mě teda hodně velká pohádka budoucnosti. Ale třeba jednou! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to naprosto skvěle, rád bych si ve volném čase, až bude o něco lepší počasí bez deště, zajel Vámi zmiňované trasy a třeba se příští rok přihlásím na Vaše závody! :-) Před nedávnou dobou jsem si pořídil nové komponenty na kolo, to naštěstí díky slevovému kuponu vyšlo vcelku lacině, a tak mám dobrou motivaci obden vyrazit na čerstvý vzduch!

    OdpovědětVymazat